Fredag!

Gårdagen for också förbi i full fart!
 
Först Ica, sen flyttade jag valackerna till en ny hage innan jag åkte ner till betet. Tömkörde Odessa lite, vi gick en sväng och jobbade sedan vid infarten. Och sedan lastade jsg in Chokladen och körde hem henne. Måste säga att jag är stolt över min treåring som jag inte bara kan lasta själv utan hjälp utan som jag igår även kunde stå kvar utanför och släppa upp! Hon får nu flytta hem och äta upp sig lite, hon har haft två hovbölder nu sedan de var på nattligt äventyr härom veckan och hon gick en massa på grusväg (och hygge, diken, skog mm som jag sett deras spår på efteråt...)
 
Sen red jag Clarinett lite på banan, hon kändes pigg och framåt och jag fick bra tryck i henne. Hoppas att detta sitter i nu! Och så packade jag alla grejer innan det blev lite freddagsmys med tacochips och hemgjord dip.
 
Nu mot tävling!
 
Wasabi!
 
 
Och en bild från kvällspasset på banan, nu återigen med lampan på...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0