Sjukdag nr 2!

Inte direkt piggare igår. I kombination med regn hela eftermiddagen så blev det en lugn dag för hästarna.
 
Började med att skritta Lobelia, vi skrittade runt lite på gården, något varv på banan och ner på vägen. Hon fick se sig lite omkring och vi lär känna varann lite. Precis när jag hade släppt ut henne ut henne i hagen så kom Odessas ägare. De skulle hälsa på henne, hämta utrustning, verka henne och skriva på ägarpappren inför försäljningen. Hon flyttar ju söderut om ett par veckor. 
 
När de hade åkt så var jag tvungen att lägga mig i soffan med raggsockar, täcke och Holger för då var jag helt knäckt och frös! Men några timmar senare hade jag piggat på mig lite och tog Lilla Grå i töm, bland annat över bommar, innan jag fortsatte vilan. Förutom att mysa med Holger så gjorde jag lite bokföring, så mågon nytta blev det gjort i alla fall. Men jag måste säga att det är sällan jag är så här sjuk! Känns som jag ska dö när jag går mer än 50 meter....
 
Lobelia innan gårdagens skritt.

Kommentarer
Postat av: Heléne Wahlin

Stackare !! Hoppas du kryar på dig snart 😊

Svar: Tack! Hoppas jag med!
Pernilla Engström

2017-10-18 @ 09:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0