Ridskoleonsdag!

Ridskoleonsdag igen! Det blir lite stressigt unnan, det är lite rörigt när jag bara jobbar en dag i veckan, jag är helt slut och hungrig när jag kommer därifrån men det ör ju liksom roligt också. I dag hade jag en övning som jag trodde skulle bli svår men som de klarade galant och tiden går väldigt fort där!
 
Innan ridskolan så red jag Lilla Grå på banan, med tanke på hur lite igåbg hon är så var det ett bra pass. Szum fick också gå ett lättare pass på banan, och kändes bättre än väntat men inte helt bra. Clarinett tog jag i töm och hon såg helt fräsch ut efter sin vurpa i hagen, men jag hade svårt att fpbga in ytterbogen i höger varvet.
 
Nu sova, lång dag i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0