Inte frisk på riktigt!

Återigen på Ica och jag slås av att det är stor skillnad att vara hemmavid och jobba halvkrasslig (eller helkrasslig) än att vara på Ica, och på en fredag och en kort i personalen... Stressen och tempot tar verkligen ur all energi som finns!
 
Skrittade i alla fall Lobelia innan jobbet och red lite dressyr på Clarinett efter jobbet. Mycket fokus på att få med yttersidan, speciellt i höger varvet, och att få henne att tta av i innertygeln. Det gick ganska bra, men jag kände mig döende efter två varv i galopp och efter ytterligare två varv åt andra hållet så var jag tvungen att ha hostpaus! Dags att bli frisk på riktigt nu! Trodde ju liksom att jag var det...
 
 
En suddig bild från kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0