Hovisdag!

Absolutr jag friskare men fortfarande inte i form, luftrören är ansträngda och kroppen seg. Är egentligen värsta sjuktiden, när man är för pigg för att ligga under en filt men ändå inte orkar något.
 
Hovis var här igår och tog några av hästarna. Jag red lite på Lilla Grå medan hon började med Gandalf, men det var lite fruset på banan och Grå spände sig en del över det. Hon är ju fortfarande oskodd men nu är det verkligen dags. Sen snodde vi Clarinett och Szum, samt verkade Räkan och Lemonaden, så hälften är gjort nu.
 
Sen var det såklart fika, jag hade förberett en äppelpaj på morgonen som vi bjöd hovis på innan hon och Nisse åkte vidare och skodde en ardenner. Jag tog Clarinett lite i töm, hon har vilat några dagar pga tappsko och min förkylning och behöver komma igång. Sen var det bara att fixa mat och åka i väg på en lektion. Börjar bli kallt att stå ute nu så det börjar vara dags att ta fram mer kläder!
 
Clarinett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0