Icakaos!

Igår väderkaos, i dag kaos på Ica! Kan inte skylla på Black Friday, snarare på gårdagens väder när ingen ville åka på affären.
 
Jag var helt knäckt och trött redan vid lunch, så vi ska inte prata om efter jobbet... Men tog mig ut till hästarna och jobbade Lobelia i töm inför helgens provridningar, och även Zebbe fick jobba lite. För hans del lite arbete utanför boxarna med första lektionen i "häng och kläng", jag körde alltså förberedande uppsittningsövningar och kunde även kliva upp i stigbygeln från pallen och hänga lite på honom! Gick strålande!
 
Sen kom grannarna på besök och surrade lite men då var min energi slut, och jag somnade i vanlig ordning i soffan -trots gäster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0