Fina novemberdagar!

Återigen en fin novemberdag med sol! På kvällen började det snöa och nu hoppas jag att det håller sig till snö och inte övergår till regn som prognosen hotat med.
 
Började i dag med Zebbe som jag longerade i skritt och trav, han blev nog ganska trött i huvudet för han såg ut att få tänka massor! Inte lätt att vara liten! Sen red jag Lobelia och hann även göra i ordning Lemonaden innan Linda kom. Hon hjälpte mig att hänga på Lemonaden, andra gången vi gör det nu (men rätt längesen sist) men hon tyckte att det var lite jobbigt att bära på sin matte, speciellt när matte rörde på sig... Vi får fortsätta träna!
 
Sen skrittade jag och Linda ut i skogen hemma med Clarinett och Rabea, och avslutade med några varv i trav på banan. Sen plockade jag ner ytterligare en del av sommarhagen, som jag började med i tisdags, innan middagspaus.  Fläskpannkaka till mat och de sisya fakturorna skrivna innan jag åkte i väg på en lektion. Nu är det kväll igen och dags att sova!
 
Hästarna uppställda innan ridningen. Clarinett och Rabea.
 
Clarinett ser verkligen ut som en ponny bredvid Rabea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0