Vad då semester?

I dag har jag inte hunnit med någonting, allra minst hästarna, och bara stressat omkring. Vad då semester?
 
På förmiddagen satt jag inne och skrev teoripappren till kvällens teori och bokförde lite, såklart tog det längre tid än tänkt så när jag kom ut var klockan redan mitt på dagen. Då jobbade jag Lilla grå i töm och sen gjorde jag i ordning Lemonaden. Precis när vi var klara så kom Nisse med traktorn för att köra balar så vi tog bara en kort promenad men hon är verkligen cool. 
 
Sen blev det en snabbfika och i väg för att lämna papper och bokföring till hon som sköter mina papper, några ärenden och sen hem igen för en snabbmiddag innan i väg igen för en lektion och teorikurs. Denna gång var temat Unghästar och Unghästutbildning, ett ämne som jag verkligen brinner för!
 
Nu varva ner, ny dag i morgon och då ska jag bara bokföra lite och fixa momsrapporten, resten av tiden ska jag ägna åt hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0