Tisdag!

I dag har det inte blivit så mycket ridet utan mer annat gjort!
 
Jag började med att longera galoppprogrammet med Szum. Sen tog jag Chokladen som jag först longerade lite inspänd och sen satt upp och skrittade lite på banan. Det gick jättebra och hon är så avspänd nu jämfört med hur det var för några veckor sedan, inte säkert att man ser så stor skillnad men jag känner tydligt att hon är mer tillfreds nu. Sen började jag bygga en sommarhage nere vid grannhuset.
 
Efter att alla stolpar var satta så tog jag lunchpaus och gjorde pastasallad! Sen efter mat och en kopp kaffe så åkte jag på Hammarn och köpte foder och hämtade ut avmaskning, hann även in på Ica en sväng. 
 
Så kom Linda och vi red första turen för Odessa! I dag en väldigt kort tur, mest som test, men hon skötte sig utmärkt! Satt upp på banan och sedan red vi ner på vägen och upp nästa infart. Resten av kvällen ägnade jag åt att stängsla klart hagen jag började på och lite förberedelser inför i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0