Kristiflygaredag!

I dag har det varit röd dag men jag har jobbat dubbelt, som vanligt, både Ica och sen kurs hemma!
 
Först red jag Szum innan jobbet, han var yrslig och frustrerad. Visserligen mest när jag gjorde i ordning honom men vi la oss ändå på en lätt nivå och jag joggade bara honom så han kom igång på ett bra sätt. Sen Ica några timmar och full fart där!
 
Efter jobbet hade jag teorikurs, jag körde longerings och tömkörningskursen igen. Denna gång fick Chokladen ställa upp och visa longering, eftersom Lilla Grå tappat en sko, och det gjorde hon så bra! Clarinett fick visa tömkörningen och det gick också bra. Skönt att hästarna sköter sig när vi har publik! Själva kursen gick för övrigt också bra. Sen nattade jag hästarna och nu tänker jag inte göra mer nytta i dag! I morgon jobbarjag också, ingen klämdag här inte!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0