Vårvinterfredag!

Otroligt fint vårvinterväder i dag!
 
Jag började med att tömköra Pavel med svängeln. Gick riktigt bra i dag med! Fortsatte med att rida Clarinett på slingan, hon var väldigt taggad i början så det blev mycket trav först för att dämpa henne lite innan vi la till lite galopp. Hon skötte sig i alla fall. 
 
Sen Ica där vi var en person kort, det börjar kännas som en vana. På kvällen mockade jag och grejade i Nisses stall, lite kontorsjobb här hemma hann jag med också. Nu ska jag göra som Baloo och titta på tv.
 
Från förmiddagens ridning på Clarinett, ni ser ju vilket härligt väder!
 
 
Nisses tvååriga hingstar!
 
Fin tvååring efter Lamborghini-Troll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0