Söndagsångest!

Så var den här helgen med fantastisk vårvinterväder över, på Ica har det varit väldigt lugnt men det kan man ju förstå.
 
I morse red jag Lilla grå ute i snön. Först fick jag repetera en massa halter eftersom bromsen inte alls fungerade först, sen blev det bättre och vi travade lite på volt också och jag blev återigen påmind om att hon har rätt dålig balans under ryttare!
 
Efter jobbet så kom Malin och vi red ut med Tant och Clarinett, och vi hann innan mörkret, så härligt! Jag red även Szum som efter att ha jobbat i snön i några dagar nu travade riktigt bra på banan, så pass bra att jag höll på studsa av!
 
Nu har jag sovit lite i soffan med så det är nog dags för sängen! Ica i morgon igen!
 
Lilla grå i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0