Julklapp!

Så var det äntligen dags för mig att få Nisses julklapp! Jag fick ju dressyrträning av honom i julklapp och nu var det dags! Men eftersom jag hade tid på kvällen så hann jag jobba lite innan!
 
Jag tömkörde först Pavel, jobbade med svängeln och det gick bra men han tycker att det är lite jobbigt när jag sätter fast den på båda sidor även fast jag håller upp den, men vi fortsätter med små steg framåt. Sen åkte jag i väg och hade två lektioner och red en islänning! Vädret var verkligen helt fantastiskt så det var inget tråkigt jobb direkt!
 
Sen lite fika och omladdning innan vi åkte med Clarinett till Östersund och dressyrträning! När vi kom dit förvandlades hon till en steppande giraff, hon tyckte nog att det var lite spännande, men det gick över fort. På själva träningen skötte hon sig utmärkt även om hon nog kan avge exakt rapport om vilka som gått in och ut från ridhuset under tiden. Vi behöver verkligen miljöträning så det här är bra!
 
Nu är det dags att sova för i morgon bitti ska vi tillbaka och träna igen! 
 
Clarinett laddar upp innan lastning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0