Svenska Flaggans Dag!

I morse var jag uppe i tid och åkte i väg för lektioner.  Det tog mest hela dagen men då hade jag hinnit ha några lektioner, tömkört två kallblod och ridit ett, och hämtat hö på hemvägen. När jag kom hem var jag så otroligt trött att jag åt och sen sov en halvtimme!
 
Sen kom Linda och vi red ut med Tant och Odessa. Vi skrittade ut i skogen ovanför gården och sedan travade vi några långsidor på banan, i dag gick det mycket bättre att trava och hon blev inte alls trött! Hon är så duktig! Sen fick hon vänta på banan medan jag hjälpte Linda lite när hon red Tant. Efter det så släppte jag Chokladen lite på banan, planen var att lösgaloppera men hon var mest intresserad av att trava...
 
Jag hann också klippa gräsmattan, tur det inte är så mycket stt klippa, och hjälpa Nisse stängsla lite, och nu har jag fikat äggmackor så det är bara att sova kvar!
 
Odessa spanar när Tant dressyrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0