Ogjort!

I dag har det inte blivit så mycket gjort, men det behövs väl de dagarna också!
 
På förmiddagen så tömkörde jag Odessa på banan, först styrde vi över bommar i skritt och sedan jobbade vi traven på volt. Även Szum fick gå i töm och sedan red jag ut med Clarinett, som var rätt laddad och inte kunde låta bli att göra några skutt på hemvägen!
 
Sen dusch och ombyte, en snabbsväng på Ica och sedan till massören. Efter det middag, bakning av rabarberkaka och så åkte jag och kollade hur beteshagen såg ut. Sen gjorde även Nisse och jag en biltur i skogen.  Nu sova!
 
Holger hittade en boll i lagom storlek!
 
 
Nisses fina fölunge! Och Clarinetts lillasyster, de har samma mamma! Fölet är efter Heston for u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0