Nya mål!

I dag är det lite känsla av dagen efter! Lätt att det blir lite tomhetskänsla när man jobbat länge mot ett mål och när det sedan är över, som med treårstestet igår. Så nu är det dags för nya mål! Målet för den här veckan är att få ner hästarna till betena i skogen!
 
Regnat i dag men jag har ju varit på Ica. På kvällen red jag Szum, och han är ju inte riden (men gått galoppprogrammet i lina och tömkörd) på någon vecka eftersom han haft tappskor. Med tanke på det och att det regnat så misstänkte jag att han skulle vara spänd, vilket han även såg ut att vara när jag linade innan. Men han släppte förvånade snabbt oxh var trevlig att rida även om det mest handlade om lösgörande lättare travjobb i dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0