Midsommarafton!

Midsommarafton igår och även då jobb på Ica! Som tur var stängde vi tidigt. När jag kom hem från jobbet så röjde jag av lite i köket och dammsög innan jag åkte ner till betet och joggade Lilla Grå i töm.
 
Sen grillade vi, jag gjorde en fantastiskt god men sockerstinn kaka med digestivebotten, kolasås (karamelliserad mjölk), grädde och jordgubbar. Dessutom drack jag ett väldigt gott rosevin, Mas Mellot, så ni försår ju att jag var helt knäckt sedan och somnade i soffan!
 
Midsommardagen nu och det regnar! Vi funderar på att göra något annat i dag än vi brukar, alltså inte bara rida en massa hästar och jobba. Får se om vi lyckas. Först på med regnkläder och ner till hästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0