Less!!!

Jag är rätt less just nu! Less på vädret, mest på blåsten och kylan, inte regnat i dag men kallt och blåsigt. Och less på en massa saker, som jag inte vill skriva allt, men framför allt att det står så stilla hela tiden, att jag inte kommer någonstans! Jag tycker verkligen att jag jobbar, tränar och försöker, men det blir inga pengar och ingen större utveckling. Någon gång måste det ju vända, men när?
 
Jag har gått lite på halvfart i blåsten. Jobbade Lilla Grå och Szum i töm på dagen, tömt och frostat ur frysen och varit till massören. Sen lax till middag och på kvällen red jag och Malin ut med Tant och Clarinett. 
 
Ny dag i morgon, förhoppningsvis med mer energi och mindre blåst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0