1:a juni!

Om det var kallt igår så var det inget mot i dag! Blåsigt, stundtals nästan stormbyar, kallt och omväxlande hagel, regn och sol...
 
Det har, på grund av vädret, inte blivit så mycket gjort i dag. Longerade galoppprogrammet med Szum, tömkörde Odessa uppe i skogen och red Clarinett på banan. När jag longerade Szum så kom en rejäl hagelskur, de andra hästarna ställde sig med svansarna mot vinden men stackars Szum galopperade runt! Och när jag red Clarinett blåste det så banden på staketet på banan blåste framför oss! Inget roligt ridväder! Så jag blev tyvärr tvungen att ställa in kvällens lektioner och jobb. I stället har jag dammsugit och planerat lite kurser, dock rätt tråkig dag...
 
Ettåringar är inte så snygga men jag tror att det döljer sig en riktigt fin häst här under!
 
Dajmen är verkligen långbent och hon har snart växt i kapp storasyster! Det skiljer inte många centimeter mellan dom! Ganska lika är de också!
 
Och så en selfie på världens sötaste Holger! Och ja, han är lika galen som han ser ut! I dag har han hängt både i gardinerna och mitt hår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0