Szums torsdag!

Så var torsdagen också förbi. Inte blev det så mycket gjort heller, men det är ju en dag i morgon med!
 
Jobbat på Ica. När jag kom hem så var det lite segt att komma i väg och så fick vi lite kaffesällskap också så det blev rätt sent onnan jag var hos hästarna. Men jag och Szum skrittade ut en sväng i skogen. Misstänker att jag kommer få ångra det här men det känns faktiskt som om Szum börjar växa på sig och att det börjar bli lite mer ordning på honom, blir nog häst av honom också om sådär 10 år! 🤣 Som sagt får nog ångra det där uttalandet... 
 
Sovmorgon hos hästarna!
 
Dom här två alltså! De andra hästarna klev upp och gick i väg men dom här två tuturduvorna låg kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0