Lerbad!

I dag har all energi fullständigt runnit av mig i samma takt som regnet!
 
På schemat stod stängsling men det var seg att komma igång. Till slut var hagen klar och jag genomblöt! Då tog jag middagspaus och Nisse fixade tjock pannkaka!
 
På kvällen red jag först Szum lite och gjorde ett försök med Lilla Grå. Båda hästarna var spända men Szum var i alla fall ridbar och jag försökte jogga bort spänningarna. Lilla Grå var både högt och lågt innan uppsittning så jag skrittade bara lite uppsuttet. Nya tag och förhoppningsvis bättre väder framöver.
 
Lyckades göra en lerdykning också. Skulle hjälpa Nisse ta in en häst, den försökte dra i väg när jag tog i grimman och jag höll kvar! Dock gick inte det så bra i det leriga och hala underlaget så jag fick ett litet lerbad! Så less på att vara blöt nu! Tyvärr ser det inte bättre ut i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0