Att göra listan 2.0!

I dag har mest all tid gått åt till att förbereda kursen, alltså hur kan det ta så mycket tid?? Hästarna har jag bara hälsat på, men det passade bra med några dagars vila för brudarna som var på kursen så det gör inte så mycket.
 
På dagen fraktade jag runt lite grejer, mockade och spånade boxarna, skrev fakturor och förberedde lite annat. Sen åkte jag och handlade, blev rätt mycket och mina kollegor på Ica undrade hur många dagar kursen var... In med allt i kylskåpet och sen letade jag rätt på Nisse som höll på stängsla hos grannarna, som då bjöd på kaffe och surr. Fixade middag och planerade teori, samtidigt.  När vi ätit vat det bara två punkter kvar på listan, men det var ju såklart inte bara att koppla in vattnet i huset. Det brukar jäklas med det men i vintras fixade ju rörmokaren så det blev vatten i lösdriften och jag trodde då såklart att det skulle vara enkelt att koppla in vattnet i huset bara. Det var det inte men Nisse fixade det efter lite stök. Så nu kan jag både pricka av vattnet och städningen. 
 
Nu ska jag sova, håll tummarna för mig i morgon att allt flyter!
 
Dajmen blev visst trött i morse när de hade vätskepaus och la sig då helt sonika ned och sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0