Kung Bore!

Nu är vintern här på riktigt! På förmiddagen snö och blåst, sen klarnade det upp och nu är det -21 grader...
 
Jag var i stallet på förmiddagen, jobbade Szum och Lilla grå i töm och skrittade ut Clarinett i skogen ovanför gården. Vi pulsade upp stigen där, det gäller ju att rida upp alla stigar och vägar nu innan det blir för mycket snö. Vi såg i alla fall ut som två snögubbar när vi kom tillbaka!
 
Sen var jag till tandläkaren, nu har de gjort en riktig undersökning och nu finns det en plan på vad som ska göras. Jag får lite lätt panik över att behöva gå dit ganska många gånger nu men det är bara att göra. Ett besök på Granngården, eftersom sadeltvålen var slut till min stora förtvivlan, och en lektion på väg hem. Jag var helt genomfrusen efter lektionen eftersom temperaturen hade sjunkit och det blåste, tog sedan resten av kvällen att tina! Nu är det bara att hoppas att kylan inte blir så farlig och kortvarig!
 
Clarinetten efter våran snötur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0