Jo-jo temperatur!

Termometern går verkligen som en jo-jo nu! Igår morse var det -16 grader, sedan höll det sig runt 12 grader mest hela dagen och kvällen, men innan jag gick och la mig så var det helt plötsligt bara 1 minusgrad! Och i morse -9 igen, men väldigt soligt och fint nu! Svårt att klä sig bara när det växlar!
 
Innan jobbet igår så tömkörde jag Pavel, som jag skrev häromdagen så har vi ändrat planen lite med honom. Vi lägger inridningen lite på paus och satsar i stället på att köra in honom! Han verkar ju gilla tömkörningen betydligt bättre och det är ju jättebra att få honom inkörd! Så nu övergår jag till att förbereda honom för det, så igår satte jag fast grimskaft i tömkörningsgjorden och så gick han släpa på dom. Vi har gjort det vid något tillfälle tidigare, och det gick lika bra nu!
 
Efter jobbet så kom Malin och vi red ut i mörkret med Clarinett och Tant. Sen var jag tokslut och somnade på soffan.... Nu ny dag och på Ica igen!
 
Pavel på banan med grimskaft hängandes i gjorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0