Söndag!

Söndag och jättefint väder i morse, sen mulnade det på, och enligt prognosen så väntas mer snö i veckan! 
 
Jag tömkörde Pavel innan jobbet, i dag jobbade vi med svängeln. Han drog den fastsatt på en sida, på båda sidor. Sen satte jag fast den på båda sidor, men höll upp den så han drog den aldrig men fick känna på att vara inramad på båda sidor. Avslutade sedan med att han fick dra ner svängeln till stallet, då fastsatt i en sida. Så lite framsteg är det! Sen hann jag både laga en hage och skriva Samars riddagbok och faktura.
 
Efter jobbet så var det snabba bud hem eftersom Samars ägare var där redan! Samma tjej som red sist de var här red även i dag och hon fick lite att jobba med, dessutom var han lite seg så hon fick verkligen jobba! Sen lastade vi och de fick påbörja sin långa resa hem! 
 
När de åkt så jobbade jag Clarinett i töm innan en sen middag framför Så mycket bättre! Nu duschen och sen sängen! Nya tag i morgon!
 
Lilla Grå i hagen i morse!
 
Och en väldigt närgången Clarinett!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0