Miljonhäst!

Fint väder i dag med men jag har varit på Ica så jag har inte haft så stor nytta av det!
 
På kvällen red jag Szum. Igår var han ju tjurig och sur men i dag superfin! Fick upp han lite i formen och han var så fin i traven att jag nästan blev gråtfärdig! Fick även till några bra fattningar, faktiskt väldigt bra med tanke på att vi knappt galopperat på hela vintern. Alltså Szum är ju som han är men när han går bra så ger han en så fantastisk ridkänsla!
 
Sen jobbade jag Samar i töm, och jag fick riktigt bra fart på bakbenen i dag. Kommer bli bra det där med lite mer styrka och balans. Nu är momsrapporten inlämnad, i väldigt god tid för att vara jag, och jag har fikat lite varm choklad. Är väl bara att sova och ladda inför ny Icadag i morgon!
 
Szum var dyr i kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0