Och hela tiden kom det bara mer!

Snön den vräkte ner och hela tiden kom det bara mer och mer och mer och mer... Nu har jag fått snö så jag tiger! Det har snöat hela dagen i dag med!
 
Jag började med att jobba Lilla Grå i töm, hon har vilat en dryg vecka och såg jättefin ut! Sen hade Elise dykt upp så hon och Gandalf fick vara ledsagare åt mig och Zebbe, vi skrittade ett varv runt sommarhagen i djupsnön! Zebbe tyckte att det var väldigt spännande, öite besvärligt i snön och jätteroligt, allt på en gång! Sen tog jag även Szum i töm innan jag red Chokladen. Hon fick dels styra runt träd som igår och sen skritta samma sväng som Zebbe. Det gick riktigt bra, förutom att hon la sig ner i en snödriva (😂🤣😂)!!! Nu börjar det äntligen kännas bra och att hon är redo för nästa steg! 
 
Sen gjorde jag middag, hästfile', pressad potatis och en kall sås, och en öl till det, händer inte så ofta, och sen kvällen i soffan. Nu har jag laddat upp för några Icadagar och nyårsrace!
 
Mycket snö på min och Chokladens tur!
 
Redde ut Szums svans med medlet jag fick i julklapp av Elise. Han har verkligen en tjock och fin svans min Szum-Brum!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0