Mellandag!

I dag blev det verkligen en mellandag! Inget vettigt gjort och massor av snö!
 
Började med att köra fast med transporten så Nisse fick dra loss mig med traktorn, innan jag hade fått av släpet så hade jsg lyckats köra fast ytterligare en gång... Men nu är nytt stödben beställt så jag ska kunna ta av släpet själv och slippa köra runt med det i väntan på hjälp.
 
Med allt stök med transporten, snöskottning, väntan på plogning och lite osäkerhet om en häst som skulle komma så hann jag bara rida Chokladen innan det var dags att åka på lektioner. Chokladen fick skritta runt träd i snön. Efter lektionerna så gjorde jag pizza till middag och sedan tömkörde jag Zebbe. Han tycker att det är lite jobbigt när jag går helt bakom honom så i dag tränade vi på det. Sen in med hästar och nu sova! Hoppas på att få mer gjort i morgon!
 
Chokladutsikt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0