Julbord!

I dag var det dags för årets julbord med jobbet! Trevligt men det blev inte så mycket häst i dag.
 
Jag red Clarinett innan jobbet, började klockan 10 i dag. Vi red dressyr ute i snön, red en massa övergångar. Clarinett var fokuserad, åtminstone fram tills jag skrittade av runt gården för då var hon helt plötsligt rädd för min bil, som typ alltid står parkerad på samma ställe, och var tvungen att skutta lite...
 
Sen åkte jag direkt på julbordet efter jobbet, och nu har jag tagit in mina hästar och hjälpt Nisse med hans. Nu är det strax sovdags och omladdning inför jobbhelg!
 
Från Clarinetts dressyrpass i snön!
 
Inte så bra bild, men ser ni vad lika varann dom är? Ganska exakt lika höga också trots ett år i skillnad. Lemonaden står närmast och Dajmen längst bak med spån överallt efter att ha sovit i lösdriften.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0