Jobbarlördag!

Jobbdag i dag, vilket typ gäller alla dagar fram till jul utom tisdag...
 
Jag jobbade Szum i töm ute i snön i morse innan jobbet, han tyckte att det var rätt jobbigt... Efter jobb och risgrynsgröt till middag så fortsatte jag med hästarna, och red Lilla Grå och Chokladen. Lilla Grå har taggat ner lite och var riktigt trevlig att rida. Chokladen fick jobba med att acceptera bettet och hjälperna, så vi gjorde massor av halter, igångsättningar och vändningar, fortfarande skrittjobb. Hon är alldeles för lik sin mor och vill helst stoppa huvudet i snön, hela tiden! Så jag har lite att jobba med...
 
Sen var det meningen att jag skulle skriva fakturor på kvällen men det sket sig för jag somnade direkt i soffan! Alltså i vanlig ordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0