Dan före dan före...

Nu börjar det dra ihop sig!
 
Jobbade 11-20 i dag för vi hade extra öppet. Det gjorde att jag kunde ägna förmiddagen med hästarna. Red dressyr på Clarinett och jobbade Chokladen i töm ute i snön. Sen snabbfika och till kaoset på Ica! Tänk om alla kunder som var där mitt på dagen, när vi hade alla varor på vagnar i källarn och packade frysvaror för fullt, hade kommit på kvällen i stället när varorna var upppackade och vi mindre stressade! Nu var det totalt kaos till tre-fyra tiden då det började lugna sig lite, men men bara en dag kvar inman jul!
 
Efter joobet så tog jag in hästarna, och sedan städade jag övervåningen, bytte sängkläder och fixade några paket. Nu sova, ny dag och mer mat som ska säljas i morgon!
Clarinett i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0