Tisdag!

Lite semesterkänsla igår trots allt, sol och en massa ridning!
 
Jag red först Szum, han var 50 gånger bättre än i söndags men ändå spänd. Sen jobbade jag Odessa och Clarinett i töm, båda två jobbade på bra. Odessa med fokus att börja böja sig och följa volten bättre och Clarinett med mycket galoppjobb och med att bli kvickare. Sen byggde jag ut Szum och Malles hage innan jag gjorde lax till middag. 
 
Efter middagen red jag ut Rauen, han fick klättra lite på ett hygge och trava på gräsvägarna. Besten red jag på banan och han kändes rätt bra, en del galoppjobb också. Sist ut var Viking som jag longerade. Vet inte om han är longerad innan men han är ju mycket tömkörd så det gick ganska bra. Ja förutom kommandona då som han inte förstod, eller han förstod ju frammåtkommandona det var ju bara att bromsa som var svårt... Sen lite jordgubbar och glass, och bokföring innan sovdags. Nu ny dag med ungefär samma upplägg, ridning och bokföring!
 
Unghästarna vilade igår förmiddag!
 
Chokladen var jättetrött!
 
Dajmen!
 
Här är Dajmen otroligt lik Lemonaden som ett åring!
 
Det här är Lemonaden i september i fjol:
Visst är dom lik varann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0