Regnonsdag!

Vaknade i morse och var förkyld, i kombination med regnväder så fick det bli en kontorsdag!
 
Jag började dock med lite hästjobb. Först fick Szum jobba i töm, sedan red jag lite på Odessa. Red henne nere vid betet, först vid hagen och sedan red vid bort till infarten och fortsatte jobbet med vändningar och volter där. 
 
Red Rauen på banan, i dag även lite galopparbete som gick bättre än väntat även om han blev lite på efteråt. Eftersom det inte regnade precis då, men bara en liten stund senare, så red jag även en lugn tur på Besten.  Sen ägnade jag resten av eftermiddagen åt bokföring och att skriva fakturor. Tog ett brejk och åkte i väg för ett par lektioner, då sol igen, nu har jag även hunnit med varma mackor och sitter återigen med bokföringen och försöker få ihop momsrapporten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0