Hällregn!

Var uppe i tid i morse för att rida, så klart hällregnade det! Jobbade kallbloden i töm och sedan var jag genomblöt och gav upp... En timme senare var det sol, fast till min tröst kom det någon fler skur på eftermiddagen. 
 
Besten var först ut och han såg bättre ut än han gjort på hela tiden. Rauen var väldigt laddad och jag hade svårt att hitta rätt takt och tempo. Viking tömkörde jag ut, han är verkligen obrydd att gå i väg från de andra men att göra halt och stå stilla verkar vara väldigt jobbigt...
 
Klädbyte och lite fika, sen till ridskolan. Jag ska ju jobba lite där i höst så i dag passade jag på att träffa hästarna, och lära mig namnen på dom. Red även två hästar och de var väldigt trevliga så det kändes lovande. 
 
Sen middag, rester från igår, framför EMhoppningen, innan jag var i väg på en lektion. Nu är det väl sovdags igen och Ica i morgon!
 
Ett besök i fölhagen hann jag med också!
 
 
Och med bästa kompisen:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0