Teorikurs!

Ica igår med, sen järnet hem för då var det bara en timme kvar till min teorikurs skulle börja! Temat igår vsr longering och tömkörning, och det var lite nervöst innan eftersom det både var nytt ämne och en del nya bekantskaper. Tror att det gick ganska bra. Kursen var 3.5 timme och tiden gick jättefort, inga problem att fylla tiden. Förutom rent teoretiskt prat så fick både Lilla grå och Clarinett vara med och visa upp sig. Lilla grå longerade jag och Clarinett gick i töm. Tror att Clarinett trivdes med att ha publik för så på och ivrig som hon var igår brukar hon inte vara, som en primadonna!
 
När kursen var klar ramlade all trötthet över mig och det var bara att sova. I dag ska jag vara funktionär på klubbens ponnyhopptävning, jag har rustat mig med vinterkläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0