Icatorsdag!

Så var den här dagen också förbi!
 
Efter jobbet så åkte jag i väg och hade en lektion innan jag åkte hem. Medan jag väntade på att de skulle komma och hämta Rauen och Besten så passade jag på att mocka ur boxarna lite. Det är ju egentligen sommargöra men jag ligger väldigt efter med allt efter att mest bara ridit hela sommaren, har verkligen varit fullt upp! Nu blir det nog lite lugnare och jag kanske kommer i kapp med allt, men självklart är jag ju sugen på nya projekt ändå.
 
När Rauen och Besten hade åkt så joggade jag Szum lite i töm, ganska mycket galopp men i låg form och låga krav. Sen tömkörde jag även Pavel. Jag skulle ändå byta hage på honom så då passade jag på att jobba honom samtidigt. Vi tömkörde upp till banan där han fick jobba en del på volt i trav och med övergångar, han följer voltspåret så fint nu!
 
Nu är alla hästar nattade och det är bara att ladda upp inför en ny dag på Ica i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0