Försovning!

I morse försov jag mig! Inte så konstigt då kag hsde fullt upp med att vara på OS! Det var en fantastisk strand och ett myller av bussar för att ta sig till hästsportarenan... För er som inte vet så drömmer jag alltid väldigt mycket och kan ofta betätta långa historier på morgonen! Hur som helst blev det lite stressigt men jag var i tid på jobbet även om Nisse fick åka och kolla beteshästarna åt mig.
 
Efter jobbet så red jag Szum, han fick jogga lite på banan och kändes väldigt fin. Jag kunde även lägga ner honom i formen utan att han krullade ihop halsen och blev stark, utan med halsen ute och fint stöd i handen! Sen fick Clarinett gå ett lätt jobb i töm innan jag putsade av både henne och grejerna lite extra. Nu är allt packat och transporten påkopplad, Clarinetts första tävling i morgon! Sjukt spännande! Inte läge att försova sig i morgon!
 
Daga för Clarinetten att springa fint i morgon!

Kommentarer
Postat av: Desirée Jonsson

Du ska veta att jag satte kaffet i halsen när jag läste "Förlovning!" 😂

2016-09-18 @ 16:48:40
URL: http://manadis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0