Regntisdag!

Idag har det regnat mest hela dagen, med tanke på att det knappt gjort det på hela sommaren och hösten så har det känts helt okej!
 
Jag började med lite tömjobb, först Szum och sedan Lilla grå, hon fick bland annat jobba galoppen över en bom. Sen red jag ut med Tant en sväng, innan jag gjorde ett ryck och plockade ner lite sommarhage, har dock fortfarande mycket kvar...
 
Efter lite lunch så red jag och Sandra ut med Clarinett och Kakan, Clarinett var inte riktigt med på noterna i dag och bjöd lite dåligt, det resulterade i att hästarna fick gå ett ordentligt pass med en massa snabbtrav oxh framåttänk! Sen åkte jag på Hammarn och köpte stängselstolpar och spån!
 
Nu har jag hunnit fika, slappa och bära ut alla stolpar och spånbalar ur släpet så nu får det vara kväll!
 
Lilla grå har verkligen krallat till dig! Halsen är blöt och ser därför lite konstig ut men man ser att hon nu nästan är tjock!
 
Under arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0