Lunchavbytare!

I vanlig ordning blir inget som planerat, men det blev en ganska bra dag ändå!
 
Började med att longera Szum galoppprogrammet, när jag höll på med det så ringde de från Ica och ville att jag skulle komma och jobba. Det var kris och jag lovade att komma under lunchen i alla fall. Innan jag åkte upp dit så tog jag in Chokladen, sadlade henne och jobbade med lite start och stopp utanför boxarna och så gick vi en liten promenad. 
 
Efter ett par timmar på jobbet så fortsatte dagen hemma med att min nya inackordering kom! Det är en tjej som heter Sandra och hennes häst kallas Kakan. Nu var det Linda som hjälpt mig att rida en del som red dit hästen, och det utnyttjade jag direkt genom att hon fick hjälpa mig så att jag kunde åka några varv utanför boxarna ståendes i stigbygeln på Pavel. Avslutade sedan med att rida ut Tant en sväng.
 
Sen middag och till det tittade jag på 4års dressyren från Breeders. Nu sova, ny dag i morgon!
 
Den nya hästen i stallet. Hon kallas Kakan vilket ju passar bra in i mitt skafferi med Räkan, Chokladen, Dajmen och Lemonaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0