Fortfarande dunderförkyld!

Självklart så var jag fortfarande dunderförkyld igår, men inte sämre i alla fall. Alltid något!
 
Jag började gårdagen med att släppa ihop Kakan och Chokladen. Det gick bra, Kakan studsade runt i hagen och Chokladen var mest intresserad av att äta, typisk Räkanunge det där! Sedan byggde jag om grabbarnas hage så det är klart innan bygget av lösdriften drar igång. 
 
Clarinett fick jobba i töm, när matte är krasslig får det bli lite lugnare jobb. Precis när vi var klara så kom Elise, hon hjälpte mig först med Pavel så jag kunde åka lite på honom. Även uppsutten skritt några korta sträckor, men betydligt mer spänd denna gång än i söndags. Sen red vi ut på Gandalf och Tant, innan jag ägnade resten av dagen åt att ta det lugnt och vila ut förkylningen. I dag ska jag försöka jobba, det ska nog gå bra, torsdagar är rätt lugna dagar!
 
Kakan och Chokladen försöker lära känna varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0