Back in buisness!

Jag var piggare igår, och och blev dessutom bättre under dagen! Jobbade på Ica, torsdagar är lugna så det gick bra. Den efter jobbet så arbetade jag Lilla grå och Pavel i töm, så ganska lugn kväll. Pavel har vilat en vecka men är nu back in buisness! Var ett riktigt bra pass med honom då jag verkligen fick han att komma till arbete, för första gången började han bli lösgjord och släppa, alltså att verkligen bli eftergiven i innersidan, komma från bakbenen genom ryggen och fram till bettet. Fortfarande en del kvar tills han är riktigt på tygeln men det var en pusselbit som trillade ner igår! För hans del är det viktigt arbete, för han behöver bygga upp sin överlinje och bli starkare i kroppen, och lära sig hur han ska bära ryttaren på bästa sätt! 
 
Nu ny dag och jag känner mig ganska pigg och frisk trots galna drömmer i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0