Fredagsrace!

Intensiv fredag i dag! 
 
Först jobbade jag Chokladen i töm, fortfarande med innertömmen direkt i bettet och mest på volt, och bara skritt. Men i dag hade vi bara tränset och hon börjar förstå vad det handlar om. Nu väntar några veckors vila innan vi fortsätter med insittning och mer arbete! Sen hade jag en dressyrträning med Sandra och Kakan innan jag spurtade till Ica.
 
Efter jobbet så var det samma race hem där hovis väntade! Hon hade redan skott Tant och Gandalf, och vi skulle försöka slå på flappskor fram på Lilla grå.  Det gick inte så bra, för det första var skorna för stora och sen var inte fröken på något humör. Som ni vet har det varit problem med skoningen på henne men det har gått bra sista gångerna, men i kväll var hon helt hejdlös. Som tur var så var även Nisse där, men även på tre personer hade vi svårt att få på en sko!! Men nu sitter skon där, frågan är väl bara hur länge? Sist var det ju inte ens till morgonen efter... 
 
Nu är både mina och Nisses hästar inne och jag är rätt slut i både huvudet och ryggen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0