Hästföretagardag!

Igår var jag på Hästföretagardag på Wången. Det var LRF som anordnade det och det kommer att vara flera träfar under åreti hela landet. Det är alltid roligt att träffas och få tillfälle att prata lite med andra hästföretagare äve om det inte var så mpnga på plats. Det är också intressant att höra andra berätta om sina företagsresor, bästa på dagen var när Jan Persson och hans fru berättade om deras ridhusbygge. Men jag tycker att när väl hästföretagarna samlas och har tagit ledigt från sitt så går det göra så mycket mer och bättre av det. Föreläsningarna var korta och stressiga och på eftermidaggen var det flera timmar avsatt för mingel, men hur mycket mingel blir det med typ 20 deltagare och 5-6 företag som ställer ut? å lite besviken var jag nog, eller så hade jag för höga förväntningar.
 
När jag kom hem så gick jag runt och drog om stängslet på en av hagarna. Så skönt att börja få ordning på alla hagar även om det är någon eller några veckor kvar innan de ska användas. Nu i dag ar jag ridit en häst och ska nu gå ut och tömköra två och ge mig i kast med ytterligare en hage som ska gås igenom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0