Tröttmössa!

I dag har jag varit trött! Inte så konstigt kanse, har varit mycket i några dagar och igåt kom jag i säng alldeles för sent, sen upp tidigt och sovit dåligt däremellan! 
 
Men det har varit rätt mycket i dag med. Förmiddagen var jag på Ica, sen hem och tömkörde Gasper. Han fick jobba ganska mycket i trav och det är så bra jobb för honom, kommer att ha stor nytta av de thär jobbet i ridningen senare! Sen in för mat och vidare till ridskolan och de lektionerna. Lite typiskt en dag när man sovit dåligt så har det småjäklats lite och jag har liksom varit i otakt mest hela dagen, på kvällens lektioner blev de lite annorlunda då vi låg nästan en kvart före tidsschemat hela kvällen. Det är ju inte så vanligt!
 
Nu är hästarna inne så det blir en tidig kväll, hoppas jag i alla fall är ju inte i säng än, men så väntar en tidig morgon i morgon igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0