Skärtorsdagen!

Skärtorsdagen innebär alltid högt tryck på Ica, det är en av de dagar på året som vi säljer mest! Jag gick in extra i dag och jobbade fram till lunch innan jag åkte hem och red Gaser.  Lyxigt att kunna smita i från i värsta ruschen för att åka hem till hästarna och lugnet på Brännan! 
 
Jag red Gasper ute i snön, började på slingan men där var det lite för halt så vi fortsatte jobbet på den upptrampade volten. Som jag längtar tills min bana är barn!  Har tittat tillbaka i bloggen och så här års brukar den ha varit avtinad, får hoppas att det blir snart! 
 
Sen middag och i väg till ridskolan och de lektionerna.  Nu är det bara att invänta morgondagen och en ledig dag!
 
Elsie skickade den här bilden på småbrudarna i dag! Inte lätt att vara liten och trött!
Clarinett och Chokladen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0