Effektiv torsdag!

Om det var en lugn dag i går så har det varit mer effektivt i dag!
 
Först Ica på förmiddagen, även där var jag rätt effektiv och hann med både kassapass och omskyltning, sen hem och två snabba mackor innan jag var ute igen! Först plastade jag av en bal till Tant och Gandalf innan jag tog in Gasper. I dag sadlade jag honom direkt och sedan jobbade vi med stopp, start och backningar, dels utanför boxarna men sen gick vi även en sväng ner till vägen och upp på gården, han höll fokus bra och vi börjar hitta varandra lite. Sen tömkörde jag Clarinett på banan, bara i skritt eftersom jag vill sätta igång henne lugnt och försiktigt nu.  Sen hann jag både äta och städa innan jag åkte till ridskolan och några timmars jobb där.
 
 
Gasper på gården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0