Skottdagen!

Så fick vi en extra dag i år, jag har ägnat dagen åt att jobba!
 
Först Ica, bytte med en kille på jobbet som ville börja senare för att lämna på dagis, vilket gjorde att jag slutade en dryg timme tidigare! Då hann jag med inte mindre än tre hästar i kväll, vilket kändes bra, bara attt det är ljust nör man kommer hem är härligt tycker jag! Tömkörde först Clarinett, som var lite seg i dag, och sedan Gasper. Han fick fortsätta prova på att gå i trav i töm. Han börjar bli riktigt rolig att tömköra nu när ,man kan börja jpbba honom och inte bara styra och stanna. Dessutom blir han väldigt fin i det här jobbet och jag tror det kommer vara till stor hjälp i utbildningen. Avslutade med att jobba Sarek på banan. Vi jobbade med start, stopp och backa, följa john och andra koncentrationsövningar. Dessuotm tittade vi på de livsfarliga bommarna som låg på banan, dom tänkte han inte gå över, i alla fall inte i dag...
 
Nu har jag hunnit med lite kontorsjobb, skrivit fakturor och betalat fakturor, nu dags att ladda upp inför road trip i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0