Halvfart!

Fortfarande lite sjukstuga och halvfart,  men känner mig lite piggare i kväll i alla fall. 
 
Jag och Elise red ut på förmiddagen med Clarinett och Gandalf. Även om inte jag var så pigg så var Clarinett desto piggare! Sen red jag Gasper på samma vis som igår, i dag kunde jag rida ett helt varv runt hagen och sedan en massa vändningar och styrträning. Jag skulle verkligen kunna hålla på hur länge som helst när det går sådär bra och man känner hur unghästen börjar förstå vad det går ut på, men det gäller att avbryta i tid, innan dom blir trött eller less. Det är ofta när man hållt på för länge som det blir tjafs eller problem. Han får guldstjärna i dag med! Avslutade med att tömköra Szum i snön och han var jättefin.
 
Sen lunch och ett par timmars vila innan lektioner i kväll. Nu är mina hästar inne och vi kom på nu vid 21 tiden att vi var hungriga så det blir strax en sen middag, bättre sent än aldrig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0