Vilodag!

Eftersom mina hästar vaccinerades igår så fick de vila i dag, i stället så hoppade jag in några timmar på Ica där det var personalbrist.
 
Jag slutade på eftermiddagen och åkte då på Hammarn för att köpa kraftfoder och spån så jag ska klara mig över jul. Köpte även ett par bett av en tjej till min samling. Tycker att det är bra att samla på sig lite grejer för man vet aldrig vad som behövs!
 
Efter det och lite mat så lastade jag ur alla spånbalar innan Rickys ägare kom för att på besök. Det blev lite surr såklart, och sedan jobbade jag Pavel lite. Vi höll till på ett nytt ställe, bredvid huset, där det var bart. Han var lite brydd först men fann sig snabbt och jag kunde hänga på honom i skritt några steg åt gången, ensam och utan ledare! Satt även upp och av några korta stunder några gånger. Så snälla tomten ge mig en massa snö nu, jag tror nämligen att det ska gå att sitta upp och rida nu, men så länge det är isgata överallt så känns det ju bara dumt. 
 
Min bettsamling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0