Lucia!

Vilket konstigt väder vi har! Igår var det -18 grader och efter jobbet blev det inte mycket gjort. Lite småpyssel här hemma och mockning hos Nisse. I dag på förmiddagen var det 15 minusgrader och regn! Helmysko väder, men det blev krispigt och fint efteråt så nu är underlaget bättre!
 
Efter jobbet i dag, jobbade extra, så longerade jag Lilla grå på banan och red sedan lite i skritt. Kändes mycket bättre i dag än i helgen. Sen jobbade jag Pavel utanför boxarna, nu kan jag hänga och stå i stigbygeln flera varv runt pallen. Och detta utan att någon håller i, dessutom satt jag upp och av några gånger, börjar kännas bra! 
 
Nu skulle jag egentligen ha gjort kontorsjobb men detfår vänta tills i morgon, är alldeles för trött och har huvudvärk och ont i munnen, misstänker att förkylningen är på väg att ta om igen...
 
Lilla grå på banan, som inte längre är som en skridskoplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0